Боговете на Олимп
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Мястото за богове, чудовища и герои.

ИндексИндекс  PortalPortal  Последни снимкиПоследни снимки  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Добре дошли!
Escaped shadows...bad if they take over Start10
Нашият банер
Ако искате да станете наши приятели, цъкнете Тук
ЕКИПЪТ
Escaped shadows...bad if they take over New_st10
Top posters
Атина
Escaped shadows...bad if they take over I_vote_lcapEscaped shadows...bad if they take over I_voting_barEscaped shadows...bad if they take over I_vote_rcap 
Катрин Уейтън
Escaped shadows...bad if they take over I_vote_lcapEscaped shadows...bad if they take over I_voting_barEscaped shadows...bad if they take over I_vote_rcap 
Посейдон
Sandara.
Анабет
Афродита
Ариа
Хататила
Зевс
Katherine Pierce
Latest topics
» Станете наши приятели
Escaped shadows...bad if they take over EmptyСъб Юли 27, 2013 8:10 am by Атина

» Другарче за РП
Escaped shadows...bad if they take over EmptyПет Юни 07, 2013 6:00 am by Софѝя

» Любим филм
Escaped shadows...bad if they take over EmptyВто Апр 16, 2013 10:37 am by Атина

» Смяна на името/снимката
Escaped shadows...bad if they take over EmptyНед Апр 07, 2013 5:00 pm by Катрин Уейтън

» Музеят в Ню Йорк
Escaped shadows...bad if they take over EmptyСря Апр 03, 2013 5:30 pm by Vicktoria di Makiaveli

» По стълбите нагоре
Escaped shadows...bad if they take over EmptyВто Мар 26, 2013 1:13 am by Атина

» Богове и Богини
Escaped shadows...bad if they take over EmptyСря Мар 20, 2013 7:04 am by Атина

» Тренировъчната площадка
Escaped shadows...bad if they take over EmptyСъб Мар 09, 2013 11:46 pm by Фил

» Въпроси...?!
Escaped shadows...bad if they take over EmptyПет Мар 01, 2013 12:55 am by Атина

Кой е онлайн?
Онлайн е 1 потребител: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 1 Гост

Нула

Най-много потребители онлайн: 31, на Сря Май 04, 2011 10:37 am

Escaped shadows...bad if they take over

Go down 
АвторСъобщение
Nico di Angelo
Син на Посейдон
Син на Посейдон
Nico di Angelo

Брой мнения : 124
Точки : 293

Escaped shadows...bad if they take over Empty
ПисанеЗаглавие: Escaped shadows...bad if they take over   Escaped shadows...bad if they take over EmptyПон Сеп 10, 2012 2:16 pm

*is talking to Kristain, Adrian, Darin, and two other boys that are absolutely identical and look like older him**is carrying a big black box*~Felix

And why do I have to be here? I'm no child of Hades.~Guy 1

Cuz you have the power too.~Guy 2

Well, this is what I told you about. This is the box. When in someone gets escaped shadow, we have to...~Felix

...to get it out and put it here. When we fill it, we'll bring it to father to get the souls, ya, we know Felix. We know that that is the Box of Shadows.~Kristain

Alright then. Now...what?~Felix

Dunno.~Guy 1

Me too.~Guy 2

*stay quiet*~Adrian and Darin
Върнете се в началото Go down

Escaped shadows...bad if they take over
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Боговете на Олимп :: Fun Zone :: Лично творчество-
Идете на: